bad hairday

kom nyss hem från skolan, det är så nice för vi sluta efter lunch veckan ut så det blir som en mjukstart.
Ja jag försov mej i morse och vart så förbannad på håret så jag va nära att lugga mej själv som jag alltid gör då jag håret jävlas. Ser förmodligen väldigt komiskt/idiotiskt ut när jag stirra hatiskt in i spegeln och sliter håret åt olika håll..
men that's life

När ja kom hem så skyndade jag mej att byta till mjukis kläder , ska snart hoppa in i duschen efter att jag käkat lunch.
Ja hemma behöver man ju inte anstränga sej så farligt med utseendet right så därför ser jag ut såhär nu när jag ändå bara ska va hemma till middagstid haha..RISE KID
ska nog inte förstoras , ser ut som en påse jordnötter hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0