ni kan tycka att de är skit och jag kan skita i vad ni tycker.

jåhå, vaknade som jag befarat alldeles för sent idag. Komme mej ju aldrig isäng igår rackarns !
Vi hade typ ingen frukost så jag tog mej en svängom ner till ica för att köpa vindruvor och sprang då ihop med rebecca så vi gick runt lite sen satt vi mest och pratatde i en lekpark på morön, sen gick jag hem ,åt mina vindruvor eftersom magen skrek så förfärligt :O
sen tränade jag styrke träning, alldeles strax ska jag till ursviken ..det vart senare än tänkt.
Ska äta middag sen få jag se vad det blir, kanske se twiligt som jag fick med posten här om dagen
återkommer ikväll, pussar !

FÖLJ MEJ PÅ LOVIN ?


jag saknar dej så inihelvete vännen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elias??

2009-08-16 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0