växelspak

alltså.. ja orka fan inte skriva. har inte ork eller lust för den delen, eller jo men jag har inget kul att skriva om så det är lika bra att ligga low ett tag, hade en hyfsat ball helg iaf.  Va uppe i ugglebo (skogen) där det sades vara drag men det vare inte, för att understryka att det sög kan jag berätta att jag elvira rasmus makkie och moren va så i helvete lost i där ute så ja höll på att börja flänna sönder. well

sen igår va jag elvira makkie rasmus amanda ida och linda nånstans och risade men fan , de va kul ändå.
no details (?)

Skola imorron, fan va kul..nja men aja funka än så länge håller jag inte på att hänga mej.

ska lägga mej ioch läsa snart så med detta inlägg säger josefin, gonatt puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0