pungkrossar,skrapsår och kvaddad cykel

well ännu en dag har gått ( nästan ) som vanligt gassade vi i solen hos elvira fast de sög för man satt typ och fick värmeslag så vi gick in. care.. jag ah ändå fått lite färg fast jag vill bli mer brownie ! Tyvärr bo vi i fucking ursviken så de finns inte en strand nånstans och moppe ha ja inte heller än. great ja slösa bort mitt sommarlov på att sitta ute i solen och torka ut kul nae . på fredag kväll bli de inte tråkigt,ska ut me ida amanda och elvira och busa sen bada på kanot wihoeh berätta mer sen om våra planer gick i lås.

!aha igår va jag och elvira me amanda och ida vi hitta nån killcykel som vi försökte pressa ihop oss 4 på tyvärr slutade det med skrapsår,skrikande brudar och pungkrossar ( tja om vi hade haft pungar så hade dom defenitivt varit helt söndermosade nu) vi fortsatte nåra tappra gånger i olika ställningar (hah) att cykla men de ville sej inte. så till slut gav cykeln upp och bakdäcket vek i hop sej som en slö gammal kärring. Vi fick med sorg säga adjö till den blåa cykeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0