de är dags för fredagsmys

jag är på piss humör, få fan lust att ge nån på käften. Nä eller jo men mamma gjorde mej så jävla arg nyss , visst hon bad om förlåtelse för att ha anklagat mej när jag är oskyldig. Men hur som helst, så börja det gå för långt när jag känner mej jagad hela tiden av min egen mamma.
Sen bli ja less för att jag ska användas som en mellanhand och sköta allt åt alla men skit i det, det är inte därför jag lackar ur som klotterfärg.

ikväll bli det inte mke alls, ska nog va hemma. Ja de ska jag nog, och typ ligga och fetta och se film med elvira kanske. Aiiiiit , nämen jag är så jävla less just nu. Imorron blir de ursviken, jättekul :)
Vet inte vars vi ska vara eller vad vi ska göra, men de bli alltid nåt helt okej.

nu ska jag ner på icaaaaa, elel rnae vänta på elvira tro ja. Sen blire fan i mej :

FREEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAGS MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS

SCHNEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0