de manliga takes over

asså mitt internet hos pappa ha damplagg så jag kan inte blogga på ett tag, om vi inte lyckas fixa felet då.
ja nu vet ni ju de
Igår drog ja ut me maria,makkie,rasmus och tj för alla andra loodisar skulle till lappkåtan som typ är 8217493793482 mil härifrån och grilla. Så vi gjorde upp en egen eld i lilla kåge. och sedär 1 timma senare kunde inte många motstå frestelsen att joina oss. ÄGD LAPPKÅTAN
det va sju helsikes kallt men brasan höll sej vid liv hela kvällen, det var riktigt kul tycker jag :)
Sen skulle ''de manliga'' fälla ett träd bara för att visa hur manliga dom var , tack och lov fick ingen stor sata björken i ansiktet. Well , sen lira vi sanning eller konka och ja de va lite konstiga saker.

Nu ska ja till pappa , pussn

my heart goes tingalingaling

Kommentarer
Postat av: linda

aha ja hata henne

2009-10-04 @ 12:37:35
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/
Postat av: rasmus

de var jag som fällde mest! (inget skryt)

2009-10-04 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0