here we are now,entertain us!

hej faglords, sitter och risar kotte i stor tshirt , tufs frilla och inge smink. de tycker jag inte om :(
ska styra upp lägenheten lite så mams bli gla i ansiktet , sen ska jag styra upp mej själv sen styra upp fifa 95 hahaha nytt spel yes. Nämen , jag ska äta nåt oxå . igår va vi på lan hos rasmus haha, ja eller det va typ makkie och tj som lanade och resten dvs (jag,maria,rasmus,moren,simon,oscar,honken,alle och kanske nån fler? ) satt och såg titanic , ja den va vell bra. Har inte sett den förr eller så , men de va nice .

Nu tänker jag gå och ta tag i mitt liv, kanske träffa nån ute en sväng oxå. Eller duscha...
ikväll bli de gaykväll med nåra, ska bara vara allmänt fula och lira twister , busplinga och nå mer. Precis som fula ungar gör, bli BRAAAAAAA AJO

pussn ha en bra dag

 fuck ye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0