hey dude, i can see your asscrack

hei jag förstår inte riktigt min rubrik till de här inlägget men vafan hahaha, nu bli de ett snabb inlägg, ska kuta till bussen i regnet snart och jag är så PEPPAD
mja eller inte. Vad är de här för slags sovmorgon? få ändå stiga upp 07.20 och de kalla jag absolut inte sovmorgon.
direkt på morron ha vi gympa från helvetet... och de kan ju burna in hell för jag är sjukt lat på morron.

well , kunde inte sova så gott inatt . Så jo jag är lite trött  men hejdå

Ge dom ett finger och värm min hand,
i ett iskallt
ikea land.


från elviras blogg.
haha fan så naw , gulli nadja :D

Kommentarer
Postat av: nadjiis

vad äre där för en fin bild då? :O

du va ju något finare än mej!! <3

2009-10-16 @ 20:02:28
URL: http://josseonadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0