hold me when i'm scared

alltså, fick en sju helsikes blogglust. Frågan är bara vad jag ska skriva. Kan börja med att berätta om min kväll ,
började med att träffa elvira och matilda, vi gick med hunden till konsum och där mötte jag maria och morén sen drog vi upp till rasmus och började se sagan om ringen men ingen själ orkade engagera sej så vi sprang ut i skogen och lekte istället, sen gick vi in och såg 1408 , trodde inte att en fegis som jag skulle palla den men de gjorde jag, sedär sedär. Rasmus visade ingen nåd , så han skrämde mej ett ex antal gånger.
så kortfattat, min kväll slutade som vanligt i rasmus källare,med mke folk så man satt packad som en sill,och en film. Oh well, jag gillar de.

du vet inte vad det betyder att stå och bara titta på stjärnorna med dej.
du vet inte hur de känns att sitta bredvid dej.
kan bara säga det på ett sätt, fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0