asså ja orka inte, eller jo eller nae

okei , hm okej nu vet ja vad ja ska skriva
hade riktigt kul hos elvira i fredags,gick ut och träffa massa folk som kom från grottan sen
igår så tog jag det mest lugnt, vaknade hos elvira och satt och tog det lugnt över en kopp te med maria linda och ja elvira. sen drog jag hem och följde daddy på maxi sen på kvällen komme sandra och elvira och vi såg 3 dåliga filmer och käkade glass. Ja de funkade, sen såg jag sandor slash ida och gick till sängs

VAKNADE 12 !!!!! , fan inge bra jag vart förbannad och stressad
nu ska jag gå och se vad min bruther har för sej , och jag har feber igen men jag ska banne mej till skolan imorrn annars..blir det att spela begravningsmusik ja.


det är så synd att du är så söt
fuck ye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0