banka bäver

är hemma från skolan nu, ska invänta mother sen tro jag vi ska till söder till min kusin. Ja så länge hon är med på att skjutsa så är läget OK annars slutar det vara OK om hon inte kan de. Men iaf , bli nog bra.
annars ska jag väll ragga ihop nåra och se om dom vill göra nåt elelr fara på grottan :)

Va sjuk i huvet sista lektionen, alla kan vittna om det. Låg och skrattgrät åt mina egna påhittade låttexter om alle , typ trampa på folk och slogs med elvira. Sluta med att vi rev ner ett ställ med järnprylar så robert fick garanterad värre tinnitus , HAHA SELÅÅÅÅÅT . Nu ska ja inte skriva mer eller ja..nej de ska jag ej för jag är endå ganska gej 
PALLLLLLLLLLLAAAAAAAA NJEEET , stackars lilla cp barn.
/ josse 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0