makkie är bättre än du?

fan vad jag är trött, eller nej det va jag igår. Just nu har jag bara ont i skallen och fryser som fan.
Och så ha jag växtvärk i benet :( nåja , gick till konsum med lovisa och ida på lunchen och helt oförberedda vräkte regnet ner över oss så vi kom in som renslickade katter , mina tights gick att vridar ur. det gick det att göra med alla mina kläder för övrigt. Så där satt vi och led genom hela sista lektionen.

Bli väll mer sjuk nudå, skulle ju vara riktigt min högsta önskan. NEJ
märker nu att jag sitter och svarar på mina egna frgor och det känns inte riktigt k .
ska ta en lång dusch nu sen glo på tv :) PUSS

BTW.


MAKKIE BLI 15 IDAG OCH DÄRMED KAN HAN LIGGA RUNT LAGLIGT NUMERA.
GRATTIS VÄNNEN ! ♥


glöm fan inte dom här makkie, det slutar inte K utan ;)

Kommentarer
Postat av: J

LAWL! :D

2009-09-09 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0