ACK SÅ LOL

eh ja, stan va inge ball.
Hitta ingen hårfärg eftersom mitt hår ha varit rödfärgat så då skulle de bli rosa och orange.
typ ronald mcdonald here we go. Na bli att göras hos en frisör så de inte är nån jävla amatör, typ jag själv eller elvira(förlåt homie) som göre och de bli helt upfucked. NAJ ska kolla va de kosta och så.


på vägen hem satt ja och fars igång en egen orkester till linkin park och vi trummade som besatta på instrumentbrädan och ratten. När han dock inte var beredd klappade jag i takt ett eget trumsolo och flög fram och dängde till tutan som avslut på mitt fina going solo så han höll på att flyga in i en annan fil och jag satt och flabbade. höh roligt ja , well nu äre som sagt städning sen off to mamma
pussän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0