ballong

jag önskar så mke att nadja och linda kunde komma överens om en färg men icket, dom ska tycka olika självklart är det så. Bli bara värre att försöka bestämma sig ni är inte till nån hjälp:(:(:(:(
oh well, vakna vid 11 och ska snart klä mej, packa sen dra till mamma. Ikväll tro jag vi ska styra grillning, om de inte blir imorron förstås.Men fan va triggad jag är, det va längesen och så äre på tiden att alla dra ihop nåt som förr igen. Sen imorron ska ja köpa hårfärg vad det bli för färg få ni se sen, elelr rättare sagt..det få jag se oxå haha men jag är helt less på hur mitt hår se ut nu så färg here we go.

nu ska ja dra mej, maybe ses vi ikväll maybe not
cu

fager som en sommaräng , spana in babyhåret som lira take over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0