boring

hellu , ha nyss stigit upp från min otroligt sköna säng. Ha glott på tv hur länge som helst men bara inte orkat stiga upp. Men som sagt nu är ja på fötter och ska snart äta some kind of lunch. Efter det bli de dusch sen få vi se va vi ska hitta på, ikväll dra jag till urs och joina elviras hus tro ja. Smsa om någon är sugen på att joina
Nyss fick jag stryk av ett kolhuvud som va tyngre än jag trodde så den landade på mitt finger och gjorde så leden som redan är småstukad började göra ondare igen. Men de är nice att slåss och clapa sina frukter och grönsaker hehehehehe elvira förstår
vi hörs sen, tjalå

häh ja fattade inte den där, tro den var ironisk me mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0