this is my breakdown

vetdu, det gör faktiskt ont.
Tycker inte det här är lätt, men jag försöker få det att funka som vanligt för att jag verkligen vill det.
Och jag saknar allt ibland samtidigt som jag förstår dej. Det hade sina brister,ja det hade det. Mer än jag ville låtsas om så det enklaste var att stänga ögonen och blunda för läget. Glömde dock i min snabba slutsats att blunda att det är samma sak man ser när man öppnar ögonen igen. Men då hade det gått för långt för att bygga ihop det igen.
Och då hjälpte det sannerligen inte att stänga ögonen igen.
Blundar jag nu, ser jag bara det gamla spelas upp om och om igen.






ville bara skriva av mig litegrann sådär, ha varit så mke på senaste tiden med allt.
Överdos av livet i would say
sweet känns lite bättre nu. Fast det gör ont i magen, beror nog på hungern
dags att vända upp och ner på skafferiet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0