festis

ajo nu sitt ja hemma och inväntar middan, ha bara säckat som fan när ja kom hem. Typ sett tv och sen...inget
Ska duscha efter middan för jag ha typ glömt hur de känns att ha rent hår , alltså fasor vad jag är ofräsch jämt i bloggen haha. Men jag ha stripes in my hair, så dusch behövs. Och nej jag har inte glömt hur de känns att ha rent hår men de kändes bra att jämföra med. fan va less jag bli på mej själv

btw, vädret gillas hur mke som helst. Vem älskar inte att ha de like this?
Hoppas de håll i sej till helgen ifal lde bli chillagrilla igen,
men mitt förslag ligger storslaget kvar : skräckislan med the hoes.
ni (mina vänner i ursviken) som läste dedär, hör av er om ni joina!
 
i brist på normala bilder känner jag tvånget att lägga in en smygfotad bild på elvira in action


Kommentarer
Postat av: elvira

hahaha jag e lite småkär ja:]

2010-04-13 @ 17:55:40
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0