fuck, i think i love u

jag frys som en nackad höna. Hela dan ha seriöst gått straight åt helvete, mina nya tights rev ja sönder när jag bara skulle dra upp dem så det blev ett fettma hål, mitt hår se ut som nåt en kamel skitit ut och jag vill börja slinga det blondare nu!!!!!!!!!!! 
jag är så jävligt förbannad. Tyvärr verkar jag alltid vara det nuförtiden men vafan
bli så jäkla less på allt och jag är ful som stryk. Dagens ens plus är att ja fixa min redovisning på svenskan utan att matcha en ketchupflaska och stamma som en stolle

nej, nu ska ja käka sen dra mej på en buss till pite me lovisa,josse och elvira. Bli nog kul fast ja är fatta som fan
aja livet sug hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0