not over it

ja ni , ännu en dag har flutit förbi (nästan) , nu lyssna jag på feelbad music som gör mej mer ledsen än glad och ha nyss käkat som en galning fattar inte hur ja orkade så mke men de är nice, nu känn ja mej som en boll och mår prima bortsett från  musiken och andra saker. Ikväll ska joel och pappa dra till faffa som fyllde 81 igår, tyvärr kan jag inte följa med och träffa han eftersom jag ha ett berg med plugg som MÅSTE göras ikväll. Imorrn kväll fundera ja på att dra till urs och kolla om kanske makkie och tj vill se the strangers med mej.

allså idag sög skolan fan rövhål, eilert drog sina värdelösa skämt på musiken och flabbade gott åt sej själv , sen ha vi skrikit åt kicki och kört färsk leken på gympan som inte gick ut på nånting egentligen. Hade först motinosprogram på gympan så där satt jag som hade tjatat till mej en ny omgång av ''sitta i 90 graders ställning mot en vägg och dö av smärtor'' och tävlade mot arvid, efter 1 minut och 40 sekunder gav ja jag upp.
alltså vilket care inlägg, orka fan inte läsa de själv ens haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0