och jag kan inte fatta att just du älskade mig

nu är jag hemma från en dag i piteå, mors fick för sej att vi skulle fara till pite och shoppa och min shoppinglust var inte sen att haka på. Yrade runt länge tills vi till slut packade inte oss i bilen igen med en svartvit kofta,svarta tights med detaljer ,2 nagellack och en svart oversize tshirt med nå tjafs som ja gillade.
Och ja,m idag ha jag inte stoppat i mej något från den nyttiga fronten kan jag påstå, började dagen med en icket så nyttig frukost, sen fika vi på stan och pizza till middag. Men k, alla snackade om att gyma igår och jag fick typ träningsvärk överallt bara genom att lyssna på dom. Åh inte ofet jag är

ikväll vet jag inte om de blir att göra nånting, få se. Ska nu byta kläder och lägga mej och dö lite.
Imorron blire stan>städa verkstan>nadja>plugga ihjäl mej K U L , älska söndagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0