värdelöst inlägg

akej få se, vad ska jag skriva? Det är valborgs, vi fick sluta tidigare idag, spanska glosorna gick okej, jag har ett stadigt mvg i spanska, vi ha sett film hela dan. Låter pretty good tycker jag.
Fast självklart finns de nackdelar, va sjuhelsikes trött i morse. Blev onödigt sent igår och pite va de som inte värt att åka till. Jag och elvira ville hem vid 8 fast bussen drog vid 10. Sen ville vi loska på alla fjortisäckelungar som sprang runt och plutade me läpparna och såg ut som ''hej jag har IQ fiskmås'' i nyllet. bajsa på dom

Nu ha ja packat anyway, ska vara på skolan vid 6. Dags för valborgscup i innebandy och ja, jag tycker det är svinläskigt eftersom jag är rädd att sabba för de andra, så ha de alltid varit
Men inser samtidigt att dom som inte ens ställer upp på att vame för klassens skull är dom som sabbar mest. Nåja, ska göra mitt bästa och försöka hålla mej ifrån självmål.
blir nog roligt ändå, ser fram emot de oavsett hur de går.
Laget består av jag elvira nadja jenny ida och lovisa, tagga tjejer

got to go, hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0