what up ma dog

fyfan min dag ser ut som ett helvete..

•städa verkstan
•köpa present åt nadja
•plugga engelska,musik,svenska arbete och powerpoint presentation,läsa igenom so
•duscha 


och det är inte liiiiiite plugg heller, ha en jävla massa works att göra i veckan.
Men som sagt,igår blev de ingen grillning,stor besvikelse,så därför tycker jag att alla kan göra nåt iaf en kväll i veckan, plugget ska fan inte ta upp alla dagar. no no fuck no

nu ska jag snart upp till stan, köpa jumpingsuit och present åt ajdaN sen blire stressa pung
resten av eftermiddagen,kul. Inte konstigt att jag alltid är trött och ha ont i skallen.
Got to go snart, ska först fetta chips och chilla lugnet de lilla jag kan idag.
sweeeeeeeeeeeeeet och fett och gott och helt wonderful
skriver sen, hejdo
 
this one blir min idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0