your betrayal

kan ni förstå, klockan är alltså 13.50 och jag är hemma redan, helt fantastiskt. Fast komme egentligen hem för 10 minuter sen men de är hur nice som helst. Åkte buss me lovan hem och i helgen på typ lördag kom de bli hur fab som helst att fara och se hennes nya lägenhet. Och på fredag blir det kanske
grilla? se film? vara mongo?
nakenbada?
only god knows men jag taggar att göra nånting med många iaf så är öppen för förslag.
Ikväll drar jag till urs och är me makkie iaf, och säkert tj oxå. Ha tvingat dom att se the strangers me mej eftersom alla andra bananas hade sett den.


Hm ja, skolan idag sög röv. No provet betta jag att jag kniper ett G på och jag och elvira jobbade som skator på engelskan för att komma vidare med författarporträtten men icket, dom blir fan aldrig färdiga. Därför är det precis vad jag måste göra nu annars kan jag vinka hejdå till ursviken ikväll.

taste you later


when things were messed up, you lifted my head up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0