ångest oh denna ångest

moppade runt med ida och amanda ikväll. sen hängde vi på kanot me alla gays.
var jävligt kallt så vi drog till mh, dunkade musik och skrattade åt mongos.
sen drog vi ut och träffa fler peps , and now är jag hemma som uträknat.

skolan börjar snart, jag får ångest
sommarlovet lider mot sitt slut, jag får ångest
sommarn har rusat iväg som en snorre i medvind, jag får ångest
jag har typ inte gjort något av värde i sommar, jag får ångest
jag har varit besviken alldeles för många dagar på lovet, jag får ångest
jag har magknip och är hungrig som en svältfödd teddy, jag får ångest.
jävla ångestladdat det är nu alltså. kött fifan

 
för att liva upp detta ångestframkallande inlägg någt.
shit, ser ut som ett bowlingklot på bilden, jag får ångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0