Dag 13- denna vecka

ja jag har inte planerat något, tja..inget annat än att jobba med julstämningen då.
men jag tror vi gör såhär,

måndag: skola> koka mintkola och göra knäck. Bygga pepparkakshus.
tisdag: dundercupen> julklapps shopping> pynta granen
onsdag: kort skoldag> kandera äpplen och göra marsipan godis. Hjälpa mamma med julmat sen åka madrass med emma och dricka glögg och varm choklad i backen sent på kvällen.
torsdag: julklapps shopping, fetta ihjäl mig på julgott och dunka julmusik. Uppesittarkväll och julklappsspelet.
fredag: julafton
lördag: juldagen
söndag: annandag jul

mm låter faktist ganska bra när jag tänker efter, idag har vi julpyntat som galningar och shoppat upp hela ica maxis utbud av julgott. Snart blire käk, sen ska jag dricka glögg och träffa amanda. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0