dag 15- mina drömmar

hähä...lite personligt kanske? Eller? Ja vad vet ni egentligen. Kanske inte ska dela med mig av allt men, ja jag vet inte. Jag har egentligen ingen dröm som hängt med länge. Utan de byts ut lite då och då för att jag är så ombytlig.
Jag vill så mycket med mitt liv. Men för tillfället ligger mina drömmar främst på att, hitta killen som är perfekt för mig. Bli bättre och bättre på taekwondo och få långt fint hår haha, tro mig, det är det enda jag ber om just nu. Fast enda och enda egentligen, det är inte så simpla saker att önska som det may låter. Få jobba på detdär...


Kommentarer
Postat av: Maja

DET VAR ALLDELES FÖR LÄNGESEN VI HÖRDES NU, SKÄRPNING PÅ OSS!!!

2010-12-22 @ 00:11:50
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0