dag 17- mitt favoritminne

Jag har ganska många nu när jag tänker efter, så det får bli några minnen:

Forsränningen- när alla ursviksskolans utgångna 9or bussade i spöregn och surväder till vindeln för att ränna nerför älven i gummibåtar. Vi frös, vi var skrämda från vettet och vi slog varandra i ansiktet med paddlarna. Jag var bokstavligen skräckslagen, men när vi  hade tagit oss hela vägen ner utan att välta med båten så var jag glad. Och nöjd som fan att jag vågade.

Altid när man är kär/tycker om någon- det säger väl sig självt? Det är underbart att vara kär eller gilla någon, mycket. Det pirrar, det bultar, allt är nervöst och man kollar mobilen varannan sekund för att se om något sms kommit. Varje gång jag varit så kär har det känts så, och dem minnena håller jag nära hjärtat som fan.

Hösten 09- åh, kära hösten. Finner nästan inte ord för denna underbara tid. Det var så jäkla kung. Tack vare folket, alla från ursviken. Tack allihop för att ni gjorde omstarten på urs skolan till bästa tiden i mitt liv.

Finns så många fler, men kan verkligen inte räkna upp alla nu. Kommer inte på nåt annat för tillfället just nu.




Kommentarer
Postat av: karro

Håller med dig till tusen på dom där 3 minnerna... <3

2010-12-24 @ 20:16:45
URL: http://lillluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0