dag 19- detta ångrar jag

Jag ångrar ganska mycket.
Egentligen är det onödigt att sitta och ångra massa saker för det gör ingen skillnad när det redan är gjort. Man mår inte bra av ånger. Egentligen skulle jag vilja rycka på axlarna och säga, jaha? Sen låta det gå. För inte hjälper det mig eller någon annan att sitta och regreta. Ibland är ånger bra, om man har sårat någon och ångrar sig.. och så visar man det på ett sätt som gör att den andre förstår. Men annars, vad ska man med ånger till?

Men ja, jag ångrar mig mest när jag betett mig dumt mot någon i onödan. Eller så kan jag ångra små saker som jag gjort som bara jag tänker på, fast andra inte ens reflekterat över att jag gjorde nåt onödigt. Svårt att förklara, men jag ångrar småsaker ofta. Men ja, annars ångrar jag inte ohälsosamt mycket i livet. Bara småsaker, egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0