dag 21- old times

old times.. kära gamla tider.

Ingalill tiden: När jag och emma vid ca 2-4 års åldern gick hos samma dagmamma. Det är bra old times det.

Skolan när man gick i förskolan-mellanstadiet: Åh så roligt det var. Vi bråkade hela tiden, vi slogs på rasterna, alla var ihop med alla och alla snackade skit. Men kul hade vi när vi kutade runt som småknattar på skolan och rände ännu mer på discon varje fredag, nervösa och uppklädda. Det var tider det. Men det visste man ju inte då, att det faktiskt var kung. Det är något man inser senare.

9aaaaaan: Ja, alla som läst min blogg ett tag vet att jag älskade 9an. Verkligen hårdälskade. Speciellt hösten då, såklart, när allt var så jäkla bra så jag inte trodde att det var på riktigt. När jag alltid vaknade med ett leende på läpparna och tyckte det skulle bli roligt med ännu en skoldag. Och kvällarna, när alla 9or hängde tillsammans lite här och var, när vi drog ihop grillkvällar och bara myste framför en film. Varje dag var en spännande upplevelse, can u believe that? Det kommer inte hända igen så ja, detta är old great times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0