all we care about is talkin' talking only me and you

hejsan , ska snart till stan igen som igår och träffa elvira och josse. Elvira skulle köpa fiskar till sitt akvarium haha och josse skulle till tandläkaren så , sen ska vi väll bara kolla runt lite och jag BORDE verkligen köpa hårfärg så jag tro jag köper blonda slingor idag men det ha jag ju sagt tidigare och sen ha de blivit väldigt lite av. Nu ska jag fixa mej och sånt sen ska jag och elvira och sola i skehamn . Känns lite jobbigt att flänga me bussen men lika bra de så jag är trött ikväll. På alla hjärtans dag ska jag och rasmus på bio , sen få vi se vad vi gör.
återkommer senare , och jag hoppas jag få bli lite brun idag
( ha aldrig hänt )

odla cancer i sånna här känns inte riktigt bra men wtf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0