cause baby you got gympan burning burning

tjatja ,
alltså idag ha de sugit ganska bra på skolan. Men den började bra med att lovisa och hennes pappa dök upp from nowhere och hämtade mej på busshållplatsen där jag stod och frös. Men den lyckan varade ju inte så länge, blev direkt spanska och de sög som vanligt sen är tisdagar helvetes dagar då vi går till halv 4.
Btw så blev de händelserikt på gympan då vi stod som vanliga svennar och hoppade långhopprep började brandlarmet låta och alla trodde de va brandövning men icket , nej det brann på tjejernas omklädningsrum.
Alla fick panik och börja skrika, jag oxå vad annars. Men pontus jaga ut oss i bara sockar utanför gympan och alla vrålade och skrek över att vi ville ha våra saker, jag hade varit smart och lagt min jacka och väska i minisalen så dem är de ingen fara med. Eller det är väll ingen fara med någon saker förutom att dom luktar grillad korv, fried chicken bränd gräsmatta u name it. Iaf så släcktes branden som orsakats av att nån idiotjävel tänt på papper på golvet som sedan spred sej på bänken och efter väggen. Kan säga att de va pretty hard att andas i den där bygnaden sen och vi stod och kraxa på killtoan , hehe vi bytte om där istället.

oh well, sen fick vi igen bokrecensionen och jag vill inte bli missnöjd för ett vg men det blir jag. Begriper inte vad hon väntar sig av mej, helvette. Jag bli arg och fattar inte vad hon menar med att på vissa ställen är recensionen helt fantastisk men på andra ställen är den medioker. Förbannat är de enda jag tänker.
Ja min dag ha varit ovanligt jobbig och nu ha jag massa plugg som ska göras så vi hörs sen
haej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0