elviraluJAO och marius !

halåeh , sitter med elvira och maria i mitt rum , dock i närkontakt med maria eftersom jag sitter i hennes knä. Vi va på stan efter skolan och ja vi shoppade mer än tänkt, blev hårfärg,en kofta,en tröja , hårspray och ett diadem för min del. Ska färga håret när vi kommer till elvira. Vi ha nyss tonat hennes hår och de blev bättre men inte så stor skillnad som vi trodde. Käkade pizza till middag och känn mej fatcat , men de är nice. Som sagt snart hämta elviras mamma oss sen ska vi plugga hos elvira och vame makkie hade vi tänkt. Btw slutade vi 10 i 1 idag och de var gudanådigt skönt. kärlek till spanska malin heh
nu ska ja gitta haeeeeej

nu längtar folket att få färga mitt hår och vad kan jag säga? de gör jag med och så få elujao klippa me lite oxå
PERFAAAAAAAA
visar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0