load up your guns

JAG BLI SÅ FÖRBANNAD !!!!!
hade skrivit långt och så försvinner texten bara sådär, och den här datorn sitter jag inte vid i onödan kan jag säga för den är inte snabb för fem öre. Aja orka inte , ha nyss duschat och ska snart torka håret och lägga upp en plan för hur jag ska skriva min recension. Imorron börjar jag på en gång efter skolan och skriver som en galning.
De är ju fettis dag idag så där passar jag in när jag satt och tryckte en semla. Förresten kan jag inte låta bli att känna mej något livlös eftersom jag inte varit med mina homies på några dar , vad gör jag istället? jo tackar som frågar, jag pluggar och slukar bok efter bok och lägger mig sedan i tid innan klockan 10 och känner mig riktigt nöjd med mej själv. Men de är inte utan en gnagande känsla som säger att jag borka hooka ihop lite kompisar och göra något,få faktist en jävlig ångest. Visst låter de pretty nördigt men vafan, de är så mke i skolan nu dom 3 kommande veckorna så jag vet inte vart jag ska sno mej. Måste nöta och geeka tills dess sen äre SPORTLOV . I veckan ska jag börja med ett syslöjdsjobb, plugga spanska och engelska och så måste jag ju skriva den där förbaskade recensionen. Vill inte ens tänka på de nationella proven som kommer.... men nog om det nu
.
Filmen jag och rasmus såg i söndags va ganska bra , det va kul att se den med han iaf.
vi hade ett mål att trycka i oss en mega popcorn tillsammans och varsin fettma läsk...tyvärr gick de inge bra me popcornen , kände att jag kunde presterat bättre. Haha nej vi tog de inte så allvarligt som de låter.
Imorrn bli de sovmorgon och tack gud för de
Nu ska jag gå min väg och aldrig komma tillbaks
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0