make it pop

hei , sitter här som en ostkrok med extremt dålig hållning och vänta på att nå ball ska hända typ.
Ha pluggat och städat undan lite i köket när jag kom hem sen sett tv och pluggat spanska. Glömde cp kemin på skolan så ack så de sprack. Dagen ha funkat helt okej , bild instead of matte tackar vi inte nej till.
Men ikväll vafan ska jag göra då? Tro bestämt att jag och makkie skulle göra nåt , ska höra med han om de. Få se va vi hitta på, om vi bara glid runt eller kanske drar och våldgästar någon , tj maybe ?
Alltså nu ska jag waina av mej lite, jag var sjuk hela jävla veckan förra veckan och nu när jag äntligen är back on track får jag höra att rasmus är sjuk istället. Kan inte säga annat än åh happy day och bra timing där.
Men han få krya på sej. Och en till sak, maria är typ sjuk elvira må illa och linda ha ont i halsen, alla är pungar och blir sjuka nu när jag kommer tillbaka. Dra åt pipan med det

aja nu ska jag få något gjort, och smsa till makkie.
vi hörs
pusselbit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0