rub my eyes

hejsan hejsan , ha nyss kommit till pappa och fy och fan va kallt de är ute. Kollar på termostaten och ser hela 23-c ?!?!?!?!
helvette vad jag bli emo, kallt och jävligt. Men men , ikväll ska jag gotta mej med sex and the city the movie under täcket och bara må gött som aldrig förr. Imorron tro jag att jag ska städa verkstan sen kanske de bli stan me elvira eller nå annat? Få se om de där. Snart ska jag daddi och joel dra ner på ica och då få ja nytt schampo och balsam ,wiho . Ska designa om mitt akvarium på happy aquarium oxå om jag orkar haha. På söndag ska jag och elvira jobba med nadja nånstans i ske hamn och hålla i fiskedammen , får en biobiljett för det så det är givet att jag gör det. Sen skulle jag typ vame makkie på söndag kväll :)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0