tell me how do you rate the morningsun

ser ni ? SER NI?!?!
visst blev headern nice, elvira satt och pysslade med den inpå småtimmarna inatt hos mej.
Senare ska vi typ lägga till en bakgrund oxå. DANKE ELVIRA

nå , elvira ha nyss dragit för hon skulle och klippa sej. Väckter mej tidigt och jag va trött som en kastlös stenbumling och solen lös in och gjorde det alldeles för ljust. Vi ha typ legat och hostat ikapp inatt nice...
igår lirade vi singstar för elvira släpade hit sitt playstation sen satt vi med headern och skratta röven va oss och va fula som vanligt. casual dedär
Ikväll kom saring hit och vi ska lira tv spels lan , som jag nog redan berättat. Bli ball.
Få se vad jag ska göra idag, pappa ville dra och åka slalom men jag vettefan...fryser och hostar så jag känner mej inte så pigg på det men jag vägra bli sjuk igen !!! Fundera mest på att dega hela dan och ta ett långbad sen fräscha upp mej och invänta sara. oh well, vi se hur de tar sig

pusselbit


tyck fan den här är creepy av nå retard reason hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0