they have no idea what we want

sitter och se top chef på tv nu , fattar verkligen inte hur jag orkar. Ha käkat pizza till middag.
dagen blev inte riktigt som tänkt,den blev inte alls som tänkt när jag tänker efter. Jag följde inte med på stan och elvira och alla va så sega där och skulle inte komma sej därifrån förrän efter 3 och så skulle elvira hem innan oxå, så då skulle vi ha varit i skelleftehamn efter 4 nångång och vi skulle käka vid halv 5 eller 5 så ingenting hanns ju. Fyfan vad jag ha tråkigt jämt inser jag, gör ingenting nada zero. Måste sparka igång dedär. Aja imorron efter skolan ska jag banne mej och sola , vi slutar ju tidigt så. Sen hoppas jag de finns blonda slingor på ica i ske hamn för då tänker jag köpa det sen få kanske elvira hjälpa mej. Dagen har spenderats hemma framför tvn och de sög ju pretty hard men samtidigt va de ganska skönt. Skola och nationella prov imorron då, tacka gud för sovmorgon iallafall
nu ska jag typ lägga fram lite skit jag behöver imorron och sen ska jag väll lägga mej i bra tid
snart kommer pappa med vindruvor , oh happy day
FMLYHM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0