up and down

hallå , är nu hos pappa och ha käkat och badat fossingarna eftersom moren knuffade mej i en snödriva så en hel sjö av snö rann ner i skorna så dom va inte så varma och absolut inte så torra.
Elvira kommer snart och vettefan va vi ska göra egentligen, vi hitta allti på nå eller aldrig?
Aja , idag hade vi matteprov och skit men de kändes som att de gick helt okej iaf .
Nu sitt ja och dunka lite music och känner mej som en dromedar med för tight päls...ack

egentligen blir det här inlägget endast en liten update , så därför kan jag berätta att rasmus är frisk igen och det är roligt och att vi har en lång helg framför oss nu. Skola igen på onsdag , jävla skönt måste jag ju säga utan att ljuga.
Nej nu ska jag sluta snacka massa skit och göra nå vett , typ packa upp väskan eller gå och dö
later !


varför i hela josef fritzls namn tog jag den här bilden?
hahaha nice huh... nej jag kan inte låta bli att fråga mej själv varför jag la ut den heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0