with no direction

kom just hem från stan, vi ha glidit runt rätt länge och vi hann även vara less på alla affärer väldigt länge.
Blev inget av att hitta nåt klädesplagg , så köpte istället två rosa pärlarmband på bikboks smyckesrea för 30:- tillsammans och ett nytt puder på HM för 50:-. Så de rök inte mycket pengar och de är skönt och bra för den delen.
Just ja, vi gick och fikade på kitchen oxå och elviras bankatomat kort (haha) , laggade och kaxade så jag var räddaren i röven på den fronten och cashade för henne oxå , dock payback senare.
Blev en kladdkaka och en banankaka för oss. Och ja, va hände sen? Vi gick till ica köpte fette sen satt vi oss på varsin buss hem. Nu laga pappa go midda , typ nå kyckling som är heaven för mej och efter de händer inte mke. Bli en skön helg hemma förutom imorrn då de är städa verkstan och jobba i skehamn. Fast kanske kanske att jag far till urs ikväll och är me elvira och sandra om dom skulle göra nå, annars orka jag inte för om ingen hör av sej till mej så anta jag att dom inte är så sugna på att leka med just mej ikväll :) riiiight
nae nu ska ja gosa me mina fiskar på facebook
häh häjdo

happ funka int att ladda upp bilder så få bli sen
blogg.se är retarded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0