cause everything is never as it seems

njet , kom nyss hem från elviraluJAO. Va där me rasmus oskar maria och david. Först hade vi parmiddag hahahahahah eh jo hos maria där vi fettade tacos för fulla muggar. Tro mej jag är mät oc se ut som en pingpongboll ,typ iaf. Aja de va väll lyckat i guess, sen låg vi och va feta i marias säng och jag drog dålida skämt som vanligt , dock et lyckat som faktist inte va så kul haha 

jag :JA DÖPER MIN UNGE TILL POCAHONTAS OCH SÄGER , DU ÄR EN INDIAN!

roligt? nej inte särskilt men sprolla , fan va ja skratta fast jag tyckte att jag va ännu roligare när jag sa att ja skulle döpa mitt barn till askungen och kalla den aske. Och sen skulle hon få möss som sprang runt överallt och jag skulle sy tröjor åt dom och säga : sy en klänning era fan annars ta jag saltstenen ifrån er !
Okej orka nu, nej jag är alldeles för trött och som ni ser äär mina skämt int på top hah gonatt fukkahs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0