do i still got time to grow?

jae , jag är trött. Somnade sent som faen igår. La mej typ kvart över 10 tror jag men men , gick som inte så bra att sova då så det här roade jag mej med igår inpå natten :

• tänka på allt, alla fudneringar kommer ju då allt stannar av så.
• läsa sandor slash ida
• se slutet på click
• se scream , skrattade åt den när dom sköt varann i skallen
• se entourage
• smsa
• gå runt i rummet några varv för att kunna somna sen
• läsa lite mer sen slockna och sova oroligt

så jo, jag va trött imorse. Kände mej tung som en klubbad säl och skallen va seg som en gele råtta nice
orka skolan , men de chilla ändå lite idag thank god !
Nu ska jag lyssna på musik sen ta ett bad , måste skriva lite på en uppsats oxå nice
happ , skriver kanske sen om ja ha nå vett att dela med mej av men de är inte så troligt.



ä l s k a fan sober ,
full av minnen från den bästa sommaren ever , 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0