haha jag lacka

jo... va i skolan idag , int svårt att räkna ut . Det sög och va jobbigt och kallt som fan så man frös arslet av sej. Men vi sluta tidigare iaf . Sen for vi till elvira och åt pizza mackor sen åkte ja hem och packade och nu är ja i urs, broe ska tanka hitta nemo så vi få se klart den sen vet ja inte va ja ska göra riktigt. va hemma kanske, fryser för mke för att gå utanför dörren. Så nu ska ja packa på mej mjukisbyxor och innebandy tröjan sen inte så mke mer tro jag , aja imorron på dan ska jag baka med maria och på kvällen ? ja det är frågan , öppen för alla förslag. Bara att smsa eller dra iväg nåt på msn . Puss

jo en till sak nåt jag stör mej på som fan hahaha
P smileys kan go to hell. Jag skojar inte men en sån smiley utstrålar fan : care och vafan vill du?
Bli cp på dom så räkna med att jag drygar om du få en sån av mej , använder inte sånna annars. 
 
 hahaha fuck u , meningslösa

Kommentarer
Postat av: Markus

:P

2010-01-16 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0