life is wonderful

svar på kommentar : ja makkie, du är rolig .

idag sov ja ut halvlänge, typ halv 11 men de va jävlarns skönt. Sen gjorde jga pizza mackor som min olidligt nyttiga frukost sen åt jag en halv melon innan jag packade mej , risig som jag var , till maria. Vi bakade som vi hade planerat tidigare i veckan . Nåja vi gjorde fil limpa och bullar...vettefan vad för bullar konstiga va dom iaf. Men vi hade trevligt , sen drog jag hem och käka sen va jag me linda ett tag sen drog ja hem . nästa helg ska vi nog ha film lan hos mej på moröhöjden igen , jävlar så ball . Hoppas de bli nå av

aja snacka skit, orka inte. ha ont i skallen och ska kolla om vi han å gott att äta sen ska jag va social me mamma sen sova gott . Imorrn kväll blire rasmus. Aja orka blogga njaaaaaaeeeeeeeheheh
ursäkta, det bli inte mke bilder nu iveckan eftersom ja inte ha min egen dator hos mamma. och kameran är inte här. så , hold on be strong ppls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0