no pics this week , relax take it easy , shut up

tja hallå , sitter i joels rum och tjafsar om vem som har rätt. Han heter bob marley right , de fatta int han. De va idiot jobbigt att stiga upp imorse men men. Idag satt ja och josse mest och garvade åt våra teckningar vi ritade på so n så maria fick spunk . Sen kom ja hem , jag och joel såg disturbia igen sen gjorde vi middag och nu ska jag jaga han några varv runt huset för motionens skull sen kanske ja dra ut och åker madrass me folk.

Igår kväll va jag me rasmus hos mej , vi såg film och inte så mke mer sen gick vi ut och träffa makkie och gjorde typ ingenting men de är nice. Jaja orka tjata , ja är pissnödig ( charmigt ) så jag ska uträtta mina behov. ahahhaha ja är cp , men a imorrn äre skider på skolan och dom kan ta och köra upp sej själva nånstans där det inte känns som att man ska ha en skida. eller två då..

nu gitta ja HAEEEEEJ

Kommentarer
Postat av: Sara

Javet, men jag hade ingen nyare :/

2010-01-18 @ 19:41:55
URL: http://lillsaaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0