rolling on the floor laughing

alltså äre bara jag som vill se the wolfman ? Fan va bra den verkar vara.
nåja, tvingades gå ut på en långpromenad idag med mamma för att få skjuts till städningen i stan. Det sög så jävla hårt eftersom promenader inte alls är något jag gillar , framförallt inte på vinter jäveln då snön är 9374278 meter djup och man få köldskador i ansiktet. Ska typ börja gymma med elvira och nadja sen nån gång, då jag ha pengar . Måste ju betala av skulden för flyget till mamma och spara lots of money till stockholm. fan för det
Men liksom , jag hatar att träna. Men ska jag väl göra det ska det vara något jag valt själv eller något som åtminstone funkar någorlunda bra och något som jag tycker funkar. Men att löpa och gå ut och gå , det kan hoppa i sjön och slå skallen i en sten.

Håvade in 300 iaf, fast jag kommer inte se röken av dom pengarna eftersom mamma ska ha dom. Ha snart betalat av 600 sen är det bara 400 kr kvar. Oh well , he svider i plånkan.
Igår va vi på stan på dagen , alltså jag lovisa mamma och eleine . Köpte en svart vit tröja som var hur skön som helst på cubus och fick en kofta av mamma ,tacktack.
Vi drog och fikade på kalles sen drog vi hem och på kvällen hade vi tjejkväll hos elvira.

Det var jag,elvira,lovisa,nadja,josse och sandra . En ganska underlig tjejkväll måste jag få säga. Vi satt mest bara och fettade sen pratade vi och sjöng singstar. Sen drog alla astidigt och det slutade med att david komme och jag låg och rullade på golvet med elvira och skrattade röven av oss. Men det va inte fullt så kul osm vi hade hoppats , äsch men fuck it vi gör en roligare om nån vecka .

Nu blev de här ett hemskt långt inlägg så jag ska ge mej nu, och imorrn äre skola efter en veckas sängliggande.
Nu ska jag duscha , puss hej och JAG SAKNAR RASMUS!!!!!

 
herrejesus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0