see, i know my destination but i'm just not there

jag är på dåligt humör , ja typ. Dels för att jag sov för länge som vanligt, dels för att det är hela 24 - grader ute så man fryser skallen av sej så for man öppnar dörren och att det är skola snart. Ja nu sitter jag i morgonrock och ha nyss duschat, va förjävla äcklig alltså. Så nu är ja lite fräschare och sitter och luktar på min melonhudkräm som jag skulle vilja äta upp. Men de finns fler saker jag är förbannad över som ja inte orkar ta här.
Snart kommer mors hem och då ska vi laga lasagne sen tro jag bestämt att jag vill vara hemma ikväll, orka inte fara nån fler stans idag. Fast visst ja, jag och elvira ska och sola efter middagen i ske hamn en kort sväng men sen vill jag va HEMMMAAAAA  och typ glida runt i myskläder och se film med mamma. Ha inte gjort de i veckan så de är på tiden.

Nu måst ja klä mej och trassla ut mitt skatbo till hår, haej
 
åh fy å faen men blont hår !!!!111 VILL HA TILLBAKS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0