våffelnylle

chafan , linda drog just. Hon va snel och komme hit ikväll så vi snackade mest och dunkade musik men det är nice, vi träffas inte alltför ofta så de behövs en hel del snack ibland. Nu borde ja va mongo trött men de är jag inte , vill helst ha lov och va vaken as long as i want to men well...tagga första lektionen spanskajevel imorrn ta mitt liv. Ye , på onsdag ska jag vame maria och säkert elvira och så ska jag vame rasmus nån dag oxå , va ett tag sen nu. Och ska se om makkie vill göra något oxå , förhoppningsvis vill han de
Nae , nu måste jag gå och göra mej klar sen ska jag lägga mej och kolla på tv. slänger in en sexig bild på jag och linda från i slutet på hösten innan bedtime , enjoy eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0