brännässla i häcken

nununununu är jag hem hem hemma. vi va först några hos makkie och chillade lugnet sen drog vi till sist till grillringen vid mekaniska. var jättemke trevligt folk där. Så vi chillade, grillade och snackade sen brände jag mej i arslet på en brännässla när ja skulle uträtta behov haha eh jå
moppade hem me tj och nu äre typ bedtime för mej, ska upp tidigt imorrn och hjälpa mamma me allt inför joels kalas.

sen ska jag städa verkstan och plugga med elvira imorron kväll. inte så kul
nu smaka de typ poop i min käft så ja ska brusha tänerna sen sova gött
pussar så hörs vi imorrn

love ya beebs


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahha fan va kul de va :D

2010-06-06 @ 12:44:54
URL: http://amandahlllsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0