från elviras

Jag har insett att min senaste kyss var: i februari
Jag lyssnar på:
cry of the afflicted
Jag pratar: som en mango
Jag tycker om: serpentiner under soffan och råttungarna på erikslid
Jag avskyr när folk: gör en jävligt besviken
Min första vän heter: öh, kan for sure vara emma lundmark
Kärlek är: rough
Det sexigaste yrket är: trädkramare, oh sexy
Min bästa vän är: elvira ragata lundvik
När jag borstar tänderna: spelar jag melodier
När jag lagar mat: skiter det sej
Jag är rädd för: spindlar, hockeysvettiga pojkar!!!1111
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: awesomeness
Jag är bäst på att: skjuta upp saker och se ut som en caresnail
Jag är sämst på att: uppskatta det jag har
Jag kommer alltid vara: pessimist
Det finaste som finns är: skolans fiskgratäng under chilitäcke :]
I sommar: ska de rocka jävel
Sist jag grät var: igår för jag fick damm i ögat
Jag kan: vara jävligt obstinat
Jag kan inte: vara optimist i mke
När jag vill tänka går jag: bort
När jag bakar så bakar jag: fette
Innan jag går och lägger mig: funderar jag på allt jag skjutit upp och somnar bums
Just nu tänker jag på att: äta vattenmelon
Bebisar är: söta spektakel , oftast
Idag har jag: mobbat barn
Ikväll ska jag: blåsa håret, sova
Imorgon kommer jag: dö
jag vill verkligen: ha tillbaka 09
Om jag va ett djur skulle jag vara: örn i guess, freedom ,kung.
Min mobiltelefon är: bebis
När jag vaknar på morgonen: är sötsuget förjävligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0