i just wanna look back one last time

hösten:
fucking bästa jävla tiden i mitt liv. skolan började
fick nya kompisar, nytt synsätt på livet, ny energi.
har aldrig haft så kul som jag hade med dessa människor.
ni ska veta att det va ni som fick mej att le jämt.
jag saknar det så jävligt , det va super

vintern:
tyckte om vintern också. har många gulliga minnen därifrån
kan få flashbacks flera gånger om dagen hur det kändes att gå ut med ett stort leende i den iskalla luften.
minns all gnistrande snö, hur man klagade att man frös hela tiden men hur jävla bra de var också.
kommer mest ihåg när nysnön kom,hur jag alltid va sjuk pga mina iskalla tygskor,jul och nyår.

våren:
hann inte alls med här. vandrade runt i fullkomlig misär.
grillningen kom igång igen, alla började träffas mer.
mycket var bara stukat,vrickat,sjukt,snett och jävligt random.
helt plötsligt var snön borta. har inte så mycket minnen härifrån

sommar:

för det är det väll nu? sommar alltså
dags att facea sanningen, 9an slutar och sommarlovet väntar.
har börjat älska klassen ännu mer nu. har ångest för gymnasiet
funderar varje dag hur sommaren kommer utveckla sig. till nåt bra? till nåt dåligt?
sitter och önskar mej en click kontroll så jag kan spola tillbaka 9an och börja om från scratch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0